Розклад занять в КЗ «ДНЗ № 158» у 2018/2019 навчальному році за Освітньою програмою «Дитина»

Дні І молодша група № 1 І молодша група № 3 Старша логопедична група № 2 Середня група № 4 ІІ молодша група № 5 ІІ молодша група № 6
Пн. 1.Ознайомлення з природним довкіллям2.Худ.-продуктивна діяльність (ліплення -1,3, аплікація-2,4) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 1. Логопедичне заняття 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 3. Лог.-математ. розвиток 4. Ознайомлення з соціумом (ІІ пол.дня) 1. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3Худ.-прод. діяльність (художня література) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 2. Художня література Здоров’я та фізичний розвиток 1.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (ліплення 1,3, аплікація 2,4) Здоров’я та фізичний розвиток
Вт. 1.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 1. Р/м і культ. мовл. спілк +худ. література) 2. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Худ.-прод. діяльність (художня література) 3. Озн.з прир. довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол.дня) 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Художньо-продукт. діяльність (музична) 3.Худ.-продуктивна діяльність (ліпл. 1,3, аплік. 2,4) (ІІ пол. дня) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична)
Ср. 1. Сенсорний розвиток 2. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Сенсорний розвиток(констр. д-сть) 2. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 1. Розв. мовл. і культура мовлен.спілкування (навч.елем. грамоти) 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 3. Озн. з прир. довкіллям 4. Худ.-прод. д-сть (малювання) (ІІ пол.дня) 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2.Худ.-продуктивна діяльність (музична) 1.Логіко-матем. розвиток 2. Ознайомлення з природним довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Ознайомлення з соціумом 3. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) (ІІ пол. дня)
Чт. 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування +худ. література) 2. Ознайомлення з соціумом 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Худ.-продуктивна діяльність (ліплення-1,3, аплікація-2,4) 1. Ознайомлення з соціумом 2. Худ.-прод. діяльність (ліпл. 1,3, аплікація 2,4) Здоров’я та фізичний розвиток 1.Логіко-матем. розвиток 2. Ознайомлення з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 2. Художньо-продукт. діяльність (музична) 3. Худ.- продуктивна діяльність (малювання) (ІІ пол. дня) 1. Озн. з природним довкіллям 2.Худ.-продуктивна діяльність (музична) Здоров’я та фізичний розвиток
Пт. 1.Сенсорний розвиток (констр. д-сть) 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 1. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 2. Сенсорний розвиток Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) 1. Розв. мовл. і культура мовлен.спілкування 2. Озн. з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 2.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 3.Худ.-продуктивна діяльність (ліпл. 1,3, аплік. 2,4) (ІІ пол. дня) 1.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування Здоров’я та фізичний розвиток 1.Художня література 2.Ознайомлення з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток
10 10 15 12 11 11
Старша група № 7 Середня логопедична група № 8 Середня група № 9 Старша логопедична група № 10 ІІ молодша логопедична група № 11 Короткотривала група № 12 різновікова
Пн. 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 3. Лог.-математ. розвиток 4. Ознайомлення з соціумом (ІІ пол.дня) 1. Логопедичне заняття 2. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол.дня) 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол.дня) 1. Логіко-математичний розвиток 2. Озн. з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 3. Ознайомлення з соціумом (ІІ пол. дня) 1. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3Худ.-прод. діяльність (художня література) Здоров’я та фізичний розвиток
Вт. 1. Логіко-математичний розвиток 2. Худ.-прод. діяльність (художня література) 3. Озн.з прир. довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток 1. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3Худ.-прод. діяльність (художня література) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 2. Ознайомлення з природним довкіллям 3Худ.-прод. діяльність (художня література) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розв. мовл. і культура мовл. спілкування (навч. елем. грамоти) 2. Озн. з соціумом 3. Художньо-продукт. діяльність (музична) 4. Худ.-прод. діяльність (ліпл.1,3, аплік. 2,4) (ІІ пол. дня) 1.Логіко-матем.розвиток 2. Худ.-прод. діяльність (малювання) (ІІ пол. дня) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Худ.-продуктивна діяльність (малювання) Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол.дня)
Ср. 1.Розв. мовл. і культура мовлен.спілкування (навч.елем. грамоти) 2.Худ.-продуктивна діяльність (музична) 3. Озн. з прир. довкіллям 4.Худ.-прод. д-сть (малювання) (ІІ пол.дня) 1.Логіко-матем. розвиток 2. Ознайомлення з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток 1.Логіко-матем. розвиток 2. Ознайомлення з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток 1. Логіко-математичний розвиток 2. Озн. з прир. довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) 1. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 2. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 3. Ознайомлення з соціумом (ІІ пол. дня) 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2.Худ.-продуктивна діяльність (музична)
Чт. 1. Ознайомлення з соціумом 2. Худ.-прод. діяльність (ліпл. 1,3, аплікація 2,4) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2.Худ.-продуктивна діяльність (музична) 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2.Худ.-продуктивна діяльність (музична) 1. Логопедичне заняття 2. Озн. з соціумом 3. Худ.-продуктивна діяльність (музична) 4. Худ.- продуктивна діяльність (малювання) (ІІ пол. дня) 1. Озн. з прир. довкіл. 3. Художня література Здоров’я та фізичний розвиток 1.Логіко-матем. розвиток 2. Ознайомлення з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток
Пт. 1. Розв. мовл. і культура мовлен.спілкування 2. Озн. з соціумом Здоров’я та фізичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 2.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 3.Худ.-продуктивна діяльність (ліпл. 1,3, аплік. 2,4) (ІІ пол. дня) 1. Ознайомлення з соціумом 2.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 3.Худ.-продуктивна діяльність (ліпл. 1,3, аплік. 2,4) (ІІ пол. дня) 1. Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 2. Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Озн. з прир. довкіллям Здоров’я та фізичний розвиток 2. Худ.-продуктивна діяльність (ліплення 1,3, аплікація 2,4) Здоров’я та фізичний розвиток 1. Ознайомлення з соціумом 2.Розв. мовл. і культура мовлен. спілкування 3.Худ.-продуктивна діяльність (ліпл. 1,3, аплік. 2,4)
15 12 12 15 11 12
Кiлькiсть переглядiв: 305