/Files/images/гимн.jpg

/Files/images/герб.jpg

/Files/images/den.jpg

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №169/2015 "Про заходи відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни

/Files/images/132px-KharkovTownflag.png Ми -Харків'яни! "Патріотичне виховання в нашому дошкільному закладі" - презентація

Основними завданнями патріотичного виховання дошкільників є:

— формування уявлень про сім'ю, родину, родовід;

— ознайомлення з рідним краєм (містом) та його визначними місцями;

—формування знань про Україну як велику суверенну державу, її столицю.

— ознайомлення з державною символікою (Державний Герб, Прапор, Гімн України);

— формування знань про народні обереги – символи (рушник, кольори на ньому); український національний одяг, віночок (квіти і стрічки на ньому); рослинні символи (калина, дуб, верба, барвінок):— ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;

— формування знань про людство (українці та інші національності, що живуть в Україні – складова частина людства).

Завдання патріотичного виховання дошкільників є актуальними та важливими у сьогоденні.

Патріотичне виховання дошкільнят має вирішувати широке коло виховних завдань: це і виховання любої до рідного дому, сім'ї та поваги до рідних; дитячого садка; виховання почуття приналежності до свого народу, його духовності і матеріальної культури, яку слід оберігати, збагачувати; виховання шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці; рідної землі; захисників Вітчизни. А також учити дітей розуміти та поважати споконвічні традиції, звичаї та символи українського народу.

Виховання любові до Батьківщини – завдання надзвичайно складне, особливо коли мова йде про дітей дошкільного віку, тому важливо правильно визначити віковий етап, на якому стає можливим активне формування у дітей патріотичних почуттів. Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, коли особливо активізується інтерес дитини до соціального світу та суспільних явищ.

Різноманітні засоби і методи роботи традиційні: розповіді вихователя; використання творів художньої літератури; використання народознавчого матеріалу: віночки, рушники, український одяг, народні іграшки, вироби народно – прикладного мистецтва, твори живопису, предмети побуту тощо; розглядання ілюстративного матеріалу; ігрові заочні екскурсії-подорожі; народні ігри.

Заняття з елементами народознавства сприяють вихованню у дітей любові до своєї Батьківщини, поваги до національної культури та традицій.

Виховання в дітей патріотичних почуттів досягає бажаних результатів лише тоді, коли воно інтегрується в різних видах діяльності: пізнавальній, зображувальній, ігровій, трудовій, пов’язується із святами, з використанням суспільно-корисних справ. Спрямованість морального виховання на загальний особистісний розвиток дитини, його неперервність у педагогічному процесі, багатоманітність напрямів і методів вимагає високої професійної та моральної культури вихователя та бать

В закладі проведено родинне свято "Як у нас на Україні" (старша група № 5).

/Files/images/158_5004.JPG

/Files/images/158_5123.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 215