Упродовж 2023/2024 н.р. заклад дошкільної освіти працюватиме над впровадженням методичної теми району:
"Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах змішаного навчання"
Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування мотиваційного компоненту успішного навчання та соціалізації учнів та вихованців закладів освіти району.
Завдання:
- визначення дієвих факторів формування сучасної навчальної мотивації в учнів та вихованців різного віку; - формування мотиваційного компоненту соціалізації на успішність навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах компетентнісної освіти; - організація взаємодії педагога та учня на засадах педагогіки партнерства як умови успішної соціалізації особистості; - опанування та застосування педагогами в освітній процес методів та прийомів мотиваційного компоненту соціалізації особистості учнів; - забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів та вихованців з метою підтримки позитивного ставлення до навчання, пізнавального інтересу, потреби в здобутті знань, умінь і навичок.
Шляхи реалізації:
- здійснення теоретичного аналізу проблеми мотивації та соціалізації учнів та вихованців; - розкриття місця мотивації та соціалізації в умовах впровадження Нової української школи; - визначення та врахування в освітньому процесі пріоритетних зацікавленостей та інтересів учнів та вихованців; - впровадження сучасних технологій, методів та прийомів навчання і виховання , що впливають на мотиваційну сферу школярів; - створення умов до підвищення професійної компетентності та реалізації творчого потенціалу педагогів; - поширення за межами закладів освіти кращого досвіду з даної теми, створеного у колективах.
Очікувані результати:
-підвищення якості освіти шляхом підвищення рівня позитивноїмотивації до навчання як складової успішної соціалізації учнів та вихованців; - підвищення професійної мобільності педагогів, розвитку та саморозвитку учнів і вихованців; - підвищення позитивного соціально-психологічного мікроклімату в закладах освіти району.